Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emelie - 17 juli 2012 18:28

Hej,


Idag har vi varit i djurparken hela dagen (11-17:30), har lejonkort (så vi kan besöka parken hur mycket och hur ofta vi vill under hela säsongen) så det var 4:e besöket för i år. Hugo har pratat om att han vill besöka parken i några dagar och i dag såg vädret okej ut så vi tänkte, varför inte? Smsade även en av Hugos dagiskompisar som hängde på med mamma. Killarna hade riktigt roligt i parken. Kollade in alla djuren, lekte på lekplatser och självklart grillade vi korv. Hugo red även häst, var lite läskigt i början men vad stolt han var när han kom ridandes förbi mig och Simon. Ikväll kommer det nog inte vara några problem med nattningen.


Lite bilder från dagen kommer här:


        

Hugo på sin första ridtur 


     

Simon sov det mesta av dagen


     

Älskade barn   


Blir säkert några besök till innan parken stänger för året. Vill någon hänga på får ni hojta till.

Kram





Av Emelie - 17 juli 2012 07:38

Hej,


Jag tänkte ge mig på detta med att blogga igen. Hade en blogg när Hugo var liten, där nära och kära kunde följa vår vardag. Efter att ha funderat ett tag så tror jag att jag ska ge mig på bloggandet igen.

Att låta er vara en del av vår vardag känner jag är viktigt, tiden med barnen går ju super snabbt. Vart tog Hugos 4:a år vägen? Eller Simons 4 månader?


Försöker uppdatera varje dag, men kan dock inte lova något.

Så trevlig läsning och välkommen hem till hos Persson.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards