Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emelie - 18 juli 2012 18:42

Hej,


Ännu en dag med fint väder, så det blev en roadtrip till almenäs. Det är en badplats här i Borås som det även har byggts en bra lekplats på. Där verkligen alla barn älskar att vara, så även Hugo. Vi möte upp Hugos kompis O med mamma idag igen. Killarna leker verkligen så bra ihop! Hade med oss lunch och även lite mellis. Blev en heldag ute idag igen. Skrattar ibland för mig själv när jag tänker på vad vår bvcsköterska sa till oss när vi var med Hugo på 4års kontroll i våras. " Är ni ute mycket med Hugo? Barn ska minst vara ute 30 - 60 minuter om dagen". Hallå!! Vi är ute i snitt 4 timmar om dagen, i ur och skur ska tilläggas. Så ja Hugo får vara ute och Simon oxå så klart.


Jag och Hugo byggde geggamojaslott (bild finns nedan). Blev riktigt fina slott! Vad man kan få till av vatten och lite sand. Sedan kom även Mats förbi och fikade en snabbis med oss. Hugo och O var snabba upp för att provsitta och dröma sig bort att det var dem som var på lastbilskörning. Så njut av bilderna nedan från vår dag, med sol!!




      



   


//KRAM   





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards