Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Emelie - 1 augusti 2012 20:31

Hej,


Även denna dagen är snart slut. Ibland önskar man att dygen hade fler timmar, så man hinner med allt man vill hinna med. Ibland måste jag tyvärr inse fakta att ha två barn gör att jag inte hinner med precis allt. Och visa saker kan faktiskt vänta till en annan dag.


Hugo och Simons farmor och Hasse var förbi med husbilen i eftermiddags. Hugo tyckte det var mycket spännande och testade alltifrån att sitta i förarsättet till att starta igång varningsblinkersen. Ikväll vid nattningen var det det enda han pratade om. Söta Hugo!


Imorse blev det premiärsittningen för Simon i hans nya stol. Han satt som en kung i den. Så den verkar gå hem. Så nu har killarna var sin. 

Jag märker att Hugo och Simon har fått det där speciela syskonbandet som man får till sina syskon ( se kortet nedan). Hugo och Simon kan ibland ligga på Simons täcke på golvet och titta på varandra och bara börja skratta.Det är så härligt att se!  Hugo säger ofta till Simon: " Jag älskar dig min lillebror". Då blir man extra varm i mammahjärtat! De kommer att få det roligt när Simon blir lite större och kan leka mer.


 

Imorgon bär det av mot gbg och slottskogen. Vi ska möta upp en kompis till Jonas, hans barn och sambo. Trevligt!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards