Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Emelie - 21 augusti 2012 21:25

Hej,

Hugos första dagisdag, efter sitt 10 veckors långa sommarlov, gick fint. Gick in på avdelningen som ingenting och hade haft det kanon bra med sina kompisar.

Fröknarna sa att det hade varit lite tomt utan Hugo i sommar. Jaså? Svarade jag. Ja han får oss alltid att skratta, så härliga kommentarer och historier han har, fick jag till svars. Lik sin far antar jag?!!?

Simon är sitt vanliga jag igen. Febern är borta och aptiten är nästan tillbaka, härligt!
Mamma och pappa kom upp på ett spontant fikabesök i eftermiddags. Mysigt! Killarna älskar att få besök och även jag.

Hugo och Jonas sover, Simon är på g. Han har fått lite svårt att slappna av det sista. Mycket handlar just nu om att han inte får missa något, spana in och ta efter. Utveckling kalas det! Bara att vänta ut den så blir nog nattningarna lätta igen :)

Godnatt!
Kram!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards