Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Emelie - 24 augusti 2012 15:00

Hej,

Gud vad gött med fredag & helg. Till på köpet är Jonas ledig idag, bättre start på helgen får jag leta efter!

Tog med mig killarna ut en sväng på stan. Hugo fick sig en vinteroverall, samma märke som föra året fast i annan färg, då vi var så himla nöjda. Verkligen en toppen overall för ett toppen pris. Efter som Hugo har växt en massa under sommaren var ett par dagis stövlar på inköps listan. Hugo hittade ett par fina blå som han gillade. Behöver jag skriva att blå är älsklingafärgen?

Fast jag bott i Borås i 5 1/5 år nu ( och här regnar ju jämt?!??!) har jag aldrig ägt ett par stövlar. Tyvärr var de jag fick i födelsedagspresent lite trånga. Men idag hittade jag ett par, svarta son passade perfekt. Så nu är även jag rustad för blötta dagar.

Jonas är ute med barnen på lekplatsen, jag har vilat i 1 tim samt fredagsstädat. Nu ska jag ut och göra dem sällskap!

Kram och trevlig helg!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards