Alla inlägg den 17 september 2012

Av Emelie - 17 september 2012 20:29

Hej,

Sitter uppkrupen i soffan, tänt lite ljus och njuter av lugnet. Barnen sover och Jonas är strax på väg hem.

Shoppingen blev lyckad. Hugo hittade en vinterjacka som han gillade med en gång. Det var inga men utan "mamma denna jackan vill jag ha". Jonas hittade ett par jeans som föll honom i smaken. Så det blev en lyckad dag på stan.

Jag och barnen har spenderat eftermiddagen ute, närmare 3 1/2 tim. Hugo har lekt med sina kompisar, cyklat, hoppat i vattenpölar och hängt i kojan som de byggt av några buskar. Simon nöjde sig med att sitta i sandlådan, gunga och hänga i vagnen. Eftermiddagen är jag helt klart nöjd med. Resulterade i trötta barn och inga problem att få i säng, det gillas :)

Lite tv och sedan sängen.
Kram

Av Emelie - 17 september 2012 09:45

Hej,

Fy det är riktigt höstväder idag. Löven har börjar ändra färg, det blåser och är lite små kyligt ute. Får nog börja ta fram lite höstkläder nu och titta över vantar och mössor.

Gårdagen var perfekt. Hittade dock inget till mig eller Simon. Hugo fick ett par nya blå jeans och en matchande skjorta och Jonas fick en tröja. Alltid något.

Innan Jonas börjar jobba i eftermiddag ska vi ta en fika på stan hela familjen, titta efter vinterjacka till Hugo och jeans till Jonas.

Nu en dusch!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards