Alla inlägg den 19 september 2012

Av Emelie - 19 september 2012 19:06

Hej,

Blev en lur på 1 1/2 tim i förmiddags. Så välbehövligt kan jag lova. Men jag har ändå varit små seg idag.

Hugo hade haft det toppen på dagis. Lekt med sina kompisar, varit ute på gården m.m

Eftersom vädret är till och från med regnskurar åkte vi och hälsade på min mormor när vi hämtade Hugo från dagis. Jonas passade på att få hjälp att lägga upp två par ny inköpta byxor.

Simon har idag kommit på hur man tar sig runt på golvet. Han ålar lite fram men mest går det bakåt. Han är tidig med det mesta. Man ska inte jämföra, men Hugo ålade vid 8 månader och Simon redan vid 6 månader. Undra om Simon möter tomten gåendes???

Kram

Av Emelie - 19 september 2012 06:53

Godmorgon,

Känns inte som jag lagt mig än. Simon har snurrat runt i sin säng och jag har varit uppe och vänt på honom X antal gånger. För så fort han kommer på att han ligger fel så meddelar han detta.

Jonas tog Simon nu när han vaknade kl 06 och gick ut på morgon promenad. Hugo väckte mig kl 06:34 och ville upp och se på Bolibompa. Så nu är det till att fixa lite frukost, fram med kläder och sedan skicka Hugo till dagis (Hugo vill gärna att jag lämnar) Efter det blir det sängen igen för mig! Jonas är som tur var ledig idag :)

Hps du sovit gott inatt :)
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards