Alla inlägg den 2 november 2012

Av Emelie - 2 november 2012 17:00

Blev lite fredags handling innan lunch tid idag. Hugo passade därför på att ta en korv efter handlingen och det blev hans lunch idag.

Har varit ute i 1 1/2 timma med killarna medan Jonas var inne och vilade då han jobbar inatt. Men vilket väder det var; regn, uppehåll, lite längre regnskur och sedan uppehåll igen. Kan vädret inte bara bestämma sig?!??

Jag har funderat några tidiga morgnar när Simon vaknat om hans orolighet under nätterna kan bero på att han störs av mig och Jonas? Simon sover inne hos mig och Jonas och är kanske som mig; lätt väckt?

Så nu har jag och Jonas ställt in Simons säng i deras rum. Kanske sover han hela natten? Resultatet får ni imorgon :)

Nu ska vi strax äta hemmagjorda hamburgare, bröd, sallad och lite pommes.

Trevlig fredag!
Kram

Hugo under sin fika :)

Av Emelie - 2 november 2012 09:46

Har pratat med Elin idag via chatten på Facebook. Dem har det helt underbart nere i Thailand. Badar, solar och varit och besökt shoppingen m.m Det hade varit så skönt att få komma iväg en sväng, men då får vi nog vinna lite pengar först. Drömma kan man alltid!

Fredag idag! Jonas jobbar natt denna helgen. Han har byt arbetstid så han kan vara med på halloweenfesten som är för barnen imorgon. Igår kom Simons superhjältedräkt hem i brevlådan så killarna är klara för halloween.

Hörs imorgon!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards