Alla inlägg den 3 november 2012

Av Emelie - 3 november 2012 19:59

Vilken lyckad halloween fest det blev! Alla barnen hade super skoj. Dansade, åt korv med bröd och gick på godisjakt. Hugo sa flera gånger; detta måste vi göra igen och igen och igen. Söta gulliga Hugo pugo!

Jag har i stort sett varit ute hela dagen med killarna 10:30-12:00 och sedan in för en timmed lunch och ut igen kl 13-15. Så ute har vi verkligen varit! Hugo och Simon somnade så fort de såg sin kudde ikväll. All ute vistelse med halloween fest gör sitt. Underbara barn!

Tänk att man kan älska någon så stark och så mycket som man älskar sina barn. Redan från den stunden man vet att de ligger i magen känner man kärlek. Och den kärleken blir ännu starkare när man får se personen som varit dold i 9 månader. Otrolig känsla som egentligen inte går att beskriva...

Jonas ska strax åka för natt nr 2. Jag ska plocka lite och sedan lägga mig. Imorgon har jag lovat Hugo att han ska få köra fyrhjuling - var 2 veckor sedan sist.

Kram kram

P.s kort från halloween kommer.... D.s

Av Emelie - 3 november 2012 09:30

Idag har Hugo namnsdag. Så imorse fick han ett kinderägg i size XXL (om man jämför med de vanliga) Han blev jätte glad och det var så mycket choklad att det blev lite för mycket, så Hugo valde att spara en bit. Man vet ju aldrig när choklad suget kommer smygandes....

Kram

Hugo med sitt jätte ägg

Av Emelie - 3 november 2012 06:41

Det är helt otroligt! Simon har sovit som en kung inatt. Jag har bara behövt gå upp fyra gånger inatt (för att han viljat ha nappen) det ni! Känner mig utvilad...

Simon somnade vid kl 19 och sover än (kl är nu ca 06:30). Så eget rum är det som gäller, lätt väckt antagligen precis som jag. Att jag inte har kommit på detta innan!?!??! Hugo tyckte det var morgon redan kl 06. Tror det är lite pirrigt för idag är det halloweenfesten för barnen. Börjar först i eftermiddag då det börjat mörkna lite...

Lite Kaffe nu, vänta in Jonas så vi kan äta mysfrukost tillsammans innan han lägger sig.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards