Alla inlägg den 15 november 2012

Av Emelie - 15 november 2012 21:21

Satt i soffan ikväll och fick en så otrolig stark längtan att få prata med Elin. Höra hennes röst, få säga hur mycket jag saknar henne och höra på allt kul de får göra på praktiken i Thailand.


Jag har bara pratat med Elin en gång via skype, att då få höra hennes röst var underbart! Det känns så konstigt att imte kunna ta luren och bara ringa. Vi står varandra mycket nära, jag och mina syskon, vi vet alltid vart man kan ringa för att prata både när vinden blåser med en och emot en! Hanna, Mats och Elin betyder jätte mycket för mig och för min familj!


Men bara två veckor kvar, sedan är hon hemma igen, underbara, fina Elin <3


Kram


Jag och mina fina syskon <3

Av Emelie - 15 november 2012 13:06

Det var jag och pensionärerna som var och handlade imorse. Jag körde storhandling, riktig storhandling! Kvittot blev långt och fem kassar blev det. Så skönt att det är gjort, för det ekade tomt i kyl,frys och skåp.

Torsdag och Jonas jobbar kväll idag oxå. Får bli utevistelse en stund efter dagis, middag, bad för båda killarna och sedan kvällsmat. Nattning av Simon och sedan mys med Hugo i soffan en stund innan han brukar somna i min famn. Tror det blir en bra kväll :)

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards