Alla inlägg den 24 november 2012

Av Emelie - 24 november 2012 15:07

Ibland undrar jag hur mycket gnäll man kan gnälla egentligen?!?

Hugo har gnällt till och från hela dagen och det är så trist att höra på. Vattnet är inte tillräckligt kallt (varsågod att själv gå och hämta nytt i passande temperatur). Byta kanal på tv:n ska ske nu (jag ska alltså släppa allt som jag har i mina händer och byta med en gång) visade Hugo hur han byter kanal själv, så förhoppningsvis går det snabbt nog nu.

Lite får man försöka fixa själv som 4-åring tycker jag. När Hugo ser att han klarar det själv blir han ju super stolt och gör det mer än gärna igen. Vi måste komma ur gnäll hjulet...punkt slut!

Kram

Av Emelie - 24 november 2012 10:52

För ca 2 veckor sedan tog jag och Jonas med oss Hugo och Simon och fotade syskonkort på dem. De var jätte duktiga och gav verkligen allt och igår hämtade jag våra två förstoringar.

Är så nöjd, blev verkligen toppen fina. Så nu står dem i vardagsrummet på våra två tavellister där andra speciella kort och texter står.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards