Alla inlägg den 26 november 2012

Av Emelie - 26 november 2012 18:45

Eftersom vädret inte direkt har tillåtit någon utevistelse idag, tog vi och packade badkläder och besökte badhuset. Så mysigt att bada lite och killarna älskar ju detta med vatten. De var i hela tiden förutom 15 min fika paus.

Simon sten däckade i bilen hem. Helt slut efter att ha badat i tre timmar. Hugo gör inte många knopp han heller.

Ikväll blev det stuvad vitkål med stekt falukorv till mig och Jonas. Hugo fick spagetti till sin korv. Blev jätte gott.

Helt slut efter badet, lite tv sedan tack och god natt!

Kram

Vår goda middag :)

Av Emelie - 26 november 2012 11:08

Att gå runt med gå vagnen här hemma är väldigt kul tycker Simon. Äntligen kom han på att han kunde gå framåt med den och inte bara stå stilla vid den.

Så Hugo har fått åka med fram och Simon har gått bakom. Strax lite lunch här :)

Kram

Av Emelie - 26 november 2012 06:54

Helt okej natt. Simon fick lägga sig bredvid mig när jag gick och la mig, och han sov helt okej fram till kl 03. Då vaknade Hugo och hade drömt något hemskt och var ledsen.

Så tillbaka med Simon i hans säng och Hugo fick lägga sig emellan mig och Jonas. Kl 04 var det matdags för Simon och kl 06:35 var det godmorgon. Helt okej även om det känns svår startat nu på morgonen.

Om jag blickar framåt denna veckan, känns det som en av de bättre veckorna:
* Elin kommer hem på torsdag! Det är helt klart det bästa <3
* På lördagen är det 20 - års kalas för Elin.
* På söndag får vi sätta fram adventsljusstakarna och stjärnorna i fönstret och väntan till julafton börjar.

Förhoppningsvis ska jag försöka hinna med en lite större städning inför söndagen framtagning av stjärnor och adventsljusstakar med bland annat fönsterputsning. Får se vad som hinns med och inte...

Kram

Dessa ska bli utbyta till stjärnor :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards