Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Emelie - 9 januari 2013 20:25

Om det finns högre makter som kan höra mig, så kommer här ett brev till er:

I natt hoppas jag att ni kan ge Simon sammanhängande sömn. Att både han, jag och Jonas får sova utan att vakna var 40 minut som vi gjorde i natt. Att vi i morgon får vakna till en ny dag med massa positiv energi. Det hade varit så skönt. Jag hoppas inte att det är för mycket begärt och kan vi tumma på det??

Godnatt och tack på förhand!
Bästa hälsningar Emelie

Av Emelie - 9 januari 2013 11:47

Hej,

Nu är vi hemma efter ett besök på vårdcentralen. Visst stämde min känsla: öroninflammation på vänster öra så det blev en pencillinkur på 5 dagar. Doktorn önskade oss även en godnatt sömn inatt, undra om han såg mina ullaredskassar under ögonen?

Simon sitter och äter lite smörgåsrån. Får bli sånt jag vet går ner nu när han är lite nere...
Hämta Hugo älsklingen om ca 2 timmar och sedan kommer Jonas hem då han slutar tidigt idag.

Over and out!
Kram

Av Emelie - 9 januari 2013 07:16

Hej,

Usch ännu en natt med mini lite sömn. Misstänker att det är öronen som spökar på Simon. Ska ringa vårdcentralen strax och försöka få en tid så att de kollar över honom. Tycker så synd om honom; han vill så gärna sova men så går det inte.

Nu väcka Hugo, så vi hinner till dagis.
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards