Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emelie - 22 januari 2013 21:54

Älskar den hät bilden som jag tog idag! Det verkligen lyser syskonkärlek. Sedan är dem även syskon matchade i kläder. Tack igen Susanne och Hasse för de fina tröjorna :) passar killarna fint! (Tröjorna kommer från mitt favorit märke när det gäller barnkläder. Underbar kvalité, fina färger och mönster)

Av Emelie - 22 januari 2013 17:47

Hej,

Idag har jag, barnen, Hanna och Stella varit på Ikea. Blev så Ikea sugen imorse och ringde till Hanna och frågade om hon ville hänga på - självklart! En hel dag på Ikea med lunch och lite shopping har vi fördrivit tiden med idag. Hugo fick en ny lampa till sitt rum som han valde helt själv. Blev en fin grön (se kort nedanför). Lite ramar, teskedar, tuschpennor och annat smått och gott kom med hem. Nöjd med dagen :)

Kram

Bilder på Simon, Stella och Hugo <3

Av Emelie - 22 januari 2013 17:47

Hej,

Idag har jag, barnen, Hanna och Stella varit på Ikea. Blev så Ikea sugen imorse och ringde till Hanna och frågade om hon ville hänga på - självklart! En hel dag på Ikea med lunch och lite shopping har vi fördrivit tiden med idag. Hugo fick en ny lampa till sitt rum som han valde helt själv. Blev en fin grön (se kort nedanför). Lite ramar, teskedar, tuschpennor och annat smått och gott kom med hem. Nöjd med dagen :)

Kram

Bilder på Simon, Stella och Hugo <3

Av Emelie - 22 januari 2013 08:36

Hej hej,

Ännu en bra natt med två sovande barn. Jag känner mig lite piggare måste jag erkänna även om jag vaknade med huvudvärk och en tung känsla i kroppen. Misstänker att det är min tur bli förkyld nu. Simon och Hugo har precis varit förkylda, så det är inte så konstigt i så fall. Någon alvedon och en c-vitamin tablett kommer nog göra gott.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards