Alla inlägg den 1 februari 2013

:)

Av Emelie - 1 februari 2013 21:33

Hej,

Vilken underbar lillebror jag har. Idag kändes ju som en mindre bra dag, men ett telefonsamtal från Mats gjorde att det kändes mycket bättre. Och eftersom Mats var ledig idag och Jonas jobbade kvällen tog jag och killarna och åkte och hälsade på Mats. När Erika kom hem lagade vi mat ihop, åt och hade popcormys.

Hugo och Simon gillar verkligen sin morbror och skulle sitta på var sin sida och käka popcorn - söta dem är. Så efter att ha börjat dagen med energi noll slutar den med ganska mycket energi. Nu lite egentid framför tvn innan sängen...

Kram

Mina underbara barn och min fina bror <3 älskar er alla tre!

Av Emelie - 1 februari 2013 13:26

Hej,

Idag är en sådan där dag med energi noll och jag skulle helst bara vilja ligga i sängen.

Får bli nya tag i morgon istället!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards