Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Emelie - 3 februari 2013 12:50

Då har vi hämtat Simons doplöv. Jätte fint och mysigt var det. Killarna tyckte det var kul och gudstjänsten var verkligen anpassad efter barnen som var med. Sånt gillar jag :)

Kram

Av Emelie - 3 februari 2013 07:35

God morgon,

Hoppas du sovit gott!? Det har jag gjort, inga barn vakna inatt (de vaknade kl 06:30 - helt ok) och underbara Jonas gick upp med dem så jag kan ligga kvar i sängen.

Simon är så söt, så fort vi inte är i samma rum som honom (tar små egna promenader i lägenheten) ropar han på oss och vi ska svara tillbaka och så kommer han. Simon ropar inte bara "mamma" utan även "Hugo" (låter som det). Hugo svarar tillbaka "här är jag" och så kommer Simon. Även "kaka" kan han säga och "där".

Tänk om en ca månad har vi en son som fyller 5 år & en som blir 1 år. Vi slår på stort och kör på stort kalas i år :)(inbjudningar kommer inom kort) Det är killarna värda!

Nu har kaffedoften hittat in till sovrummet - dags att gå upp!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards