Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Emelie - 8 februari 2013 21:00

Hej hej,

Mamma och Elin kom förbi i eftermiddag så vi åt lasange tillsammans och sedan passade jag på att sova en stund. Välbehövligt!

Annars har vi inte gjort så mycket. Jonas blev inringd 3 timmar tidigare till jobbet då någon hade blivit akut sjuk. Jag och killarna saknar honom. I helgen är han ledig. Får se vad vi tar oss för då killarna inte är helt 100 än.

Trevlig helg!
Kram

Av Emelie - 8 februari 2013 10:22

Hej,

Natten har varit okej. Hugo har sovit hela natten, men inte hans bror. Hugo fick betapred igår kväll då han fick ett hostanfall och sa att det var jobbigt att andas igen. Denna gången hjälpte dem! Så skönt och hostan på Hugo är nästan helt borta och det är först idag som han verkligen orkar leka. Äntligen kanske vi blir friska igen.

Simon har i vanlig ordning (känns så) varit uppe 1 1/2 timma och bara viljat sitta i mitt knä och titta ut på mörkret utanför. Känner mig väldigt låg just nu - sömnen på minus och andra tankar som stressar mig lite. Men allt har sin tid bara att hoppas att backen inte är så brant...

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards