Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Emelie - 11 februari 2013 22:00

God kväll,

Denna dagen har känts väldigt lång. Har försökt fördriva tiden så gott det gick. Gick ut med barnen en timma på eftermiddagen då solen var framme. Det var helt okej fast att det var ganska kallt och det var så skönt att komma in i värmen.

Hugo somnade och tog sig en liten lur i soffan strax innan kl 18, helt slut då han varit på Leos lekland med moster Elin och Oscar på förmiddagen. Hade inte hjärta att väcka honom så han sov i ca 1 timma och har därmed fått lite extra kvalitetstid med mig och Jonas ikväll.

Simon ville inte ha kvällsersättning idag heller, provade lite välling men det gick inte hem det heller. Bara att gilla läget och gå upp runt kl 02 för att ge mat. För jag tror inte att han vill ha någon mat när jag lägger mig. Prova ska jag i alla fall göra.

Imorgon jobbar Jonas hela dagen (kl 12-22:15) vet inte riktigt vad jag och killarna ska ta oss för. Får ta och titta upp vad Borås bjuder på i morgon nu när det är sportlov...

Godnatt!
Kram och puss

Av Emelie - 11 februari 2013 07:40

Godmorgon,

Sportlov för Hugo denna veckan och han sover än! Resten av familjen är redan uppe. Jonas är och handlar och jag och Simon har precis ätit lite frukost.

Jonas tog Simon inatt när han ville äta, då han inte åt någon mat innan han la sig. Sedan vaknade Simon igen vid 03 tiden och var varm, så jag tog av honom pyjamasen så han sov resten i bara blöja. Så jag känner mig lite piggare idag. Det vore dock väldigt välbehövligt med en helnattssömn känner jag, få kanske bli i veckan :)

Nu lite mer kaffe!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards