Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emelie - 22 februari 2013 18:26

Popcorn mys bröder emellan <3

Av Emelie - 22 februari 2013 17:49

Hejsan,

Gött med fredag idag! Blir lite popcorn häng i soffan sen som fredagsmys.

Jag har varit och handlat presenter till Hugos kompisar O och Z. Imorgon ska O ha kalas och sedan om två helger är det Z:as tur. Så det blir kalas i helgerna tre denna månaden, för Hugo har oxå bjudit sina vänner på kalas. Har börjat planera så smått både för släktkalaset och barnkalaset.

Imorgon ska jag och Hanna på baby och barnmässan i Gbg. Hugo och Simon får en pappadag och jag får en egen dag. Förra året vågade jag aldrig gå då Simon låg i magen. Tänk om vattnet skulle gå inne på mässan och sedan hinna tillbaka till Borås. När killarna väl valt att komma ut har det gått snabbt - inga 24 timmars väntan här inte. Hugo valde att komma ut ca 3 timmar efter första värken och Simon efter ca 2 timmar.

Nu ska Simon få pyjamas på sig och Hugo ska få plocka upp sina saker. Strax börjar Bolibompa och nedvarvning inför nattningen.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards