Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Emelie - 1 mars 2013 20:29

God kväll,

Då var det mesta inför kalaset imorgon fixat. Bakat 53 cupcakes, för många blir vi imorgon, hela 43 st. Så är det när vi har stor släkt.

Barnkalaset och förberedelserna inför det är helt klart. Har målat skattkartan nu ikväll och jag blev riktigt nöjd. Planerare som jag är känns det skönt att ha det mesta färdigt.

Nu njuta av kvällen tillsammans med familjen!
Kram

Av Emelie - 1 mars 2013 08:08

Godmorgon,

Hoppas du sovit bättre än vad jag gjort. Kunde inte somna om efter att jag varit uppe och gett Simon lite nattmat. Låg och tänkte på allt och inget, vilket inte gjorde saken direkt bättre. Får försöka lägga mig en stund när Simon sover middag.

Jonas har tagit en föräldradag idag så vi hinner med allt som ska fixas med inför Hugo och Simons kalas. Ska bli så kul att dra ihop familj och släkt och fira våra fina och bästaste killar!

Självklart får vi ta och gå ut en stund och få ta del av solens värmande strålar. Längtar verkligen till våren och när snön är borta.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards