Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Emelie - 15 mars 2013 18:59

Hej igen,

Måste bara skriva detta; Det är inte alltid att Simon sover två gånger per dag, en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen. Utan att han bara tar den som är förmiddagen. I dag t.ex har han bara sovit en gång mellan kl 10-11:20 och har varit vaken hela dagen och är fortfarande vaken och klockan är strax 19:00. Han är inte grinig utan lika glad som han brukar vara. Men jag märker på honom att han börjar bli trött. Hoppas innerligt att han sover HELA natten nu!

Kram igen :)

Av Emelie - 15 mars 2013 18:13

Fredagskvällen är här!

Lunchen var mysig och köttbullarna och makaronerna gick hem hos alla, både stora och små. Sedan blev det massa prat om allt och inget. Känns så skönt att ha en syster som man kan ventilera saker och ting med och även vet om ens största hemligheter, en bättre bästa vän kan jag inte ha!

Jag och barnen har varit ute i två timmar på eftermiddagen i det soliga men kalla värdet. Grävde i snön, gungade, åkte Bobby car och lekte agenter. Så nu är vi rejält trötta och ska hoppa i pyjamasen alla tre och sedan plocka fram fredagsmyset.

Trevlig helg!
Kram

Av Emelie - 15 mars 2013 10:42

Hej,

Nästan hela förmiddagen har snart gått och idag får vi fina gäster till lunchen nämligen Hanna och Stella. Tänkte bjuda på smörslungade köttbullar med fin kokta makaroner med en tusch av ketchup. Låter inte så dumt va?

Har precis fixat ihop nästa veckas matsedel. Kyckling på måndag, köttfärssås på tisdag, lax på onsdag och korv på torsdag. Fredag håller vi alltid lite öppet, man vet ju aldrig vad som händer och lite spontanitet i vardagen måste man oxå ha. Ska bara åka och handla oxå, får bli i eftermiddag/kväll eller i helgen.

Jonas sover just nu då han hade barnen inatt. Båda barnen har varit uppe en stund. Hugo hade drömt mardröm om att han var fast i vår hiss och inte kom ut. Simon vaknade som han brukar göra. Jag känner mig oförskämt pigg, beror nog på att jag fått sova helt okej. Lyxigt!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards