Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Emelie - 20 mars 2013 13:09

Hej,

Här är allt som vanligt, lite upp och ner precis som det ska vara.

Har googlat och blivit lite inspirerad till hur mysigt man kan göra en balkong. Så nu är jag riktigt sugen på att få plantera lite nya blommor och lägga på dem nya fina blåa dynorna på stolarna som jag fick av min moster. I år kommer det bli blått tema tänkte jag. Dynorna ska vara i:et och efter dessa ska blommor, lyktor och annat piff matcha. Kommer bli så fint och nu under veckan öppnar plantagen i Borås och jag hoppas på fina öppningserbjudanden. De har ju det mesta i blomväg.

Strax hämta Hugo på dagis, lite mellis i magen på barnen och sedan till fotbollen. Jonas jobbar kväll så jag får fixa med kvällsbestyren själv, badning, kvällsmat och nattning av barnen. Har fått rutin på det så nu går det smidigt och lätt.

Ses! Kram :)

Tråkig balkong kommer matchas och bli fin utifrån dynorna :)


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards