Alla inlägg den 3 april 2013

Av Emelie - 3 april 2013 19:18

Hej kväll,

Simon sover för natten då han valde att inte ta någon eftermiddagslur. Hugo sitter uppkrupen i Jonas knä i soffan. Hugo är nämligen lite skadad.

När jag kom hem med barnen efter fotbollsträning (som gick lika bra som vanligt) stod Jonas och väntade på oss. Hugo blev så ivrig att han hoppade ur bilen och sprang mot Jonas och sladdade på gruset. Tyvärr hade han bara sina träningsshorts på sig och skrapade upp ett litet sår på knät. Det blödde ganska bra i början och när Hugo såg det grät han ännu mer. Jag hämtade förbandslådan i bilen och la ett bandage om och sedan bar Jonas in honom.

Så nu sitter det två blixten plåster på högra knät och det hjälper lite. Stakars Hugo...

Imorgon är det ingen vanlig dag för det är Jonas födelsedag! Upp tidigt med barnen och fixa kaffe på sängen.

Kram

Av Emelie - 3 april 2013 07:46

God morgon,

En liten upp och ner natt från Hugos sida, men Simon har sovit hela natten. Så lite mör känner jag mig men ska väl komma igång jag oxå snart.

Såg på vädret att det kan bli upp till 10 grader varm ute i dag. Så gött, äntligen! Så vi har redan bestämt träff med lekplatshäng med några föräldrar som är hemma och har påsklov med sina barn. Vi blir nog ute mestadels av dagen innan det är dags för fotbollsträning i eftermiddag.

Nu fixa kaffe och frukost!
Kram

Barnen en onsdagsmorgon :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards