Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Emelie - 3 juni 2013 21:27

God afton,

Vi har varit ute HELA dagen (kl 10-18) och verkligen tagit vara på solen. Ätit både lunch och middag ute vilket barnen gillat. Barnen var ganska skitiga när vi kom in så det blev varsin dusch och kvällsmat på det. Trodde inte mina öron vid kvällsmålsätandet men Hugo frågade om han fick gå och lägga sig för han orkade inte vara uppe mer. Så han gick och la sig och det var inte många minuter jag stod vid hans säng innan han sov. Samma sak var det för Simon, somnade direkt efter vällingen. Så vid kl 19:15 sov båda två och nu hoppas jag att de sover gott hela natten.

Imorgon är en speciell dag, men det får ni läsa om imorgon.

Kram

Av Emelie - 3 juni 2013 13:01

Hej,

Sitter under ett träd i skuggan på lekplatsen, Simon sover i vagnen, Hugo hänger med Ugglan vid rutschkanan och Jonas är inne och fixar lite kaffe. Livet är perfekt!

Vi fixade lunch på lekplatsen förut. Grillade korv som gick ner snabbt som ögat, för Hugo och Simon var riktigt hungriga. Inte så konstigt efter att ha lekt en massa under 2 timmar. Blir att vara ute och ta vara på det fantastiska vädret, underbart med sol!

Nu blir det lite kaffe :)
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards