Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Emelie - 2 juli 2013 21:36

Hej,

Ännu en dag snart slut. Gick kanon bra att passa Stella. Hon var glad hela tiden och gillade när vi gick ut på lekplatsen allihopa. Barnen grävde i sanden, gungade, hade fruktstund och Hugo hängde med sina kompisar ett tag. Att ha tre barn är lika lätt (läs: lika krävande som två) som att ha två, kanske vi skulle satsa på en trio? Tack så mycket Hanna och Daniel för att vi fick ha Stella hela dagen - var super mysigt!

Har precis tagit mig en skön, lång, varm dusch. Nu hoppas jag att det är något bra på tv:n innan sängen...

Kram

Av Emelie - 2 juli 2013 10:39

Hej,

Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit så där, somnade sent och när jag väl somnat så vaknade Simon till. Sedan tyckte han det var morgon redan kl 05:45 idag - jippi!!

Har iallafall fått storhandlat, så skönt! Nu har vi mat hemma igen. Fick ett kvitto som inte ens fick plats på bild, så långt var det. Men sen ekade det mer än tomt hemma.

Strax ska jag och Hugo hämta Stella. Killarna har beställt pannkakor till lunch och det tror jag Stella oxå gillar.

Hörs ikväll!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards