Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Emelie - 26 juli 2013 22:48

God kväll,

Familjen snarkar ikapp, efter en lång bilresa. Ville bara berätta hur fantastiskt vackert det är här. Sjön precis nedanför, fin strand och badvatten. Otrolig utsikt och mysig miljö. Hit skulle jag vilja åka igen och njuta några fler dagar än vi gör denna gången.

Hugo tyckte det var så skönt att ta en dusch och sedan krypa ner i sängen. Simon var inte sen på att hacka på han oxå. Nu hoppas jag vi sover gott, drömmer fina drömmar och imorgon ska vi njuta (läs: få sitta ner i ca 15 min och äta frukost innan det kommer myror i rumpan hos barnen) av hotellfrukost och sedan dra till lådbilslandet!

Sov gott!
Kram

Vacker miljö :)

Av Emelie - 26 juli 2013 16:41

Hej,

Sitter i bilen hela familjen på väg till Nykvarn och lådbilslandet. Resan började så där bra med bilkö i 2 timmar i Jönköping pga stora vatten mängder på E4:an. Vi höll humöret uppe och pratade om hur kul och mysigt detta ska bli. Väl ute ur bilkön efter mycket om och men så skulle vi stanna och äta. Svängde in på en pizzeria, beställde pizza och Jonas och Hugo ska gå på toa. Efter en stund ringer Jonas till min mobil:

"Hej, det är jag. En olycka kommer ju sällan ensam, men jag och Hugo är inlåsta på toan. Dörren verkar ha gått i baklås." Så jag fick berätta för personalen vad som hänt och dem skrattade gott medan dem grejade med dörren. Ut kom Jonas och Hugo, Hugo hade gråten i halsen och trodde aldrig han mer skulle få se mig och Simon.

Den senaste biten har vi haft flyt och nu går det raka spåret mot hotellet. Hugo har alltid önskat få bo på hotell, så varför inte? Är det semester så är det. Lådbilslandet tar vi imon efter en skön natt med god sömn i hotell lakan.

Puss och kram

Av Emelie - 26 juli 2013 16:40

Hej,

Sitter i bilen hela familjen på väg till Nykvarn och lådbilslandet. Resan började så där bra med bilkö i 2 timmar i Jönköping pga stora vatten mängder på E4:an. Vi höll humöret uppe och pratade om hur kul och mysigt detta ska bli. Väl ute ur bilkön efter mycket om och men så skulle vi stanna och äta. Svängde in på en pizzeria, beställde pizza och Jonas och Hugo ska gå på toa. Efter en stund ringer Jonas till min mobil:

"Hej, det är jag. En olycka kommer ju sällan ensam, men jag och Hugo är inlåsta på toan. Dörren verkar ha gått i baklås." Så jag fick berätta för personalen vad som hänt och dem skrattade gott medan dem grejade med dörren. Ut kom Jonas och Hugo, Hugo hade gråten i halsen och trodde aldrig han mer skulle få se mig och Simon.

Den senaste biten har vi haft flyt och nu går det raka spåret mot hotellet. Hugo har alltid önskat få bo på hotell, så varför inte? Är det semester så är det. Lådbilslandet tar vi imon efter en skön natt med god sömn i hotell lakan.

Puss och kram

[Bild]

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards