Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Emelie - 7 augusti 2013 20:20

Hej,

Sitter och laddar inför två nätters jobb. Blev inringd två nätter nu, vilket känns kul! Så jag jobbar onsdag till torsdag och torsdag till fredag natt och sedan söndag till måndag.

Imorse när vi åt frukost fick Simon själv lägga på pålägget, blev sex st korvar och två st kalkonskivor. Och så nöjd han var med sitt korvberg.

Eftermiddagen möte jag upp Hanna och super söta Stella i stan. Gick i lite affärer och pratade om allt och inget. Mysigt till 1000 var det. Stella fick köpt sig ett par super söta skor.

Även Hugo fick nya skor. Han har verkligen ätit skor i sommar och vi har köpt tre par skor som vi fått slänga bara denna sommaren. Hur han gör vet jag inte men helt otroligt är det!

Ha en fantastiskt bra onsdag kväll så hörs vi när jag vaknat till ordentligt igen.
Kram

Nöjd Simon :)

Av Emelie - 7 augusti 2013 07:17

God morgon,

Natten har varit lite upp och ner, då Simon valde att vara vaken i 1 1/2 timma. Sedan ville han inte somna om i sin säng utan i vår där Hugo oxå tagit plats strax innan kl 02. Så det var bra trångt i sängen kan jag lova.

Simon tyckte det var morgon strax innan kl 07 och när han fick se Jonas i sängen ville han att Jonas skulle gå upp med honom. Han blev super ledsen när han insåg att det var jag som gick upp med honom. Så tyvärr var det bara för Jonas att gå upp, för han slutade inte gråta trots tröst. Det är bara att inte fakta: Simon har gått och blivit super pappig nu när Jonas varit hemma med barnen i sommar. Allt ska göras av Jonas om Simon får välja. Ibland får Simon bita i det sura äpplet och gilla läget att jag oxå kan hjälpa till och fixa.

Får se vad dagen har att erbjuda idag...
Kram

Plåstret som mer än gärna hade bott på Jonas skin, bokstavligt talat :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards