Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Emelie - 19 augusti 2013 15:15

Hej,

Äntligen, idag, lossnade det för Hugo och han cyklade iväg på egenhand på sin cykel - så numer kan Hugo cykla utan stödhjul! Så stolt han var när han kom cyklandes tillbaka, det lös verkligen i hans ögon! Älskade Hugo har tagit ännu ett steg på livets väg. Så nu vill han bara cykla, cykla och cykla.

Stolta föräldrar är vi kan jag lova. Att Hugo numer cyklar utan stödisar är stort! Fast än har han inte viljat ta bort dem helt utan jag har böjt upp dem så stödhjulen hänger i luften. Attt ha dem på cykeln känns än så länge tryggt men snart är dem nog borta :) bara tryghetskänslan infinner sig ordentligt!

Kram

Av Emelie - 19 augusti 2013 10:39

Hejsan,

Måndag idag och barnens sista sommarlovsdag. Hugo frågade hur många timmar det är kvar innan han får gå och lägga sig, då han vill att i morgon ska komma snabbt. Underbara Hugo, längtar verkligen till dagis och speciellt till sina kompisar. Sedan är det lite spännande att även Simon oxå ska börja.

Simon passade på (håll i hatten) att ta sovmorgon ända till kl 9 idag. Aldrig hänt innan, kanske kände han på sig att från och med imon ställs klockan så vi hinner. Hellre att vi går upp lite förtidigt än att vi stressar på morgon. Det är ingen bra start på dagen och sedan är det inte särskilt lätt att stressa på barn heller. Tur är väl det!

Jonas är redan ute med barnen, ska borta tänderna och ge mig ut jag oxå. Alltid gött med frisk luft :)
Kram

Min fina orkidé jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards