Alla inlägg den 1 september 2013

Av Emelie - 1 september 2013 08:19

Godmorgon,

Då var det Hugos tur att ha krupp. Jag vaknade av att han var ledsen strax innan kl 02 och hade svårt att andas. Så jag bäddade ner honom i soffan, öppnade fönstret och satt hos honom tills han hade somnat om innan jag la mig i andra änden av soffan. Usch denna kruppen, oftast låter det värre än vad det är.

Mats och Erika är äntligen hemma efter två veckor i Grekland. I eftermiddag blir det välkommen hem middag hos dem. Jonas jobbar tyvärr i dag söndag så det blir jag och barnen som åker.

Jag tycker faktiskt att Simon redan verkar mycket bättre och inte alls så grinig som han varit. Att ta medicinen är ju en annan historia. Örondropparna går hur bra som helst med penicillinet - en kamp varje gång, fast vi fick med fruktsmak.

Strax blir det lite frukost, sedan lekplatshäng, in för lunch och sedan åka till Mats och Erika.

Kram kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards