Alla inlägg den 4 september 2013

Av Emelie - 4 september 2013 19:03

Hej hej,

Försöker få två överströtta barn att varva ner och försöka förstå att det kan vara ganska skönt att sitta i soffan.

Att passa Stella gick som en dans. Barnen åt bra till lunch och efter lunchen gick vi ut och gungade och grävde i sanden. Det har ju varit väldigt skönt väder ute trots att vinden är lite kylig.

Frisör besöket gick bra och slingorna och klippningen blev så bra. Känner mig nästan som en ny människa, skönt med lite nytt och att bli av med sommarhåret som var så slitet.

Nu är det dags att lägga Simon. Sedan är det Hugo som ska lägga sig. Jag ska lägga mig tidigt ikväll oxå - är så trött då det inte blev någon middagslur i eftermiddags.

Kram

...

Av Emelie - 4 september 2013 07:49

Godmorgon,

Ögonen orkar knappt öppna sig efter en natt med mycket upp och titta till en orolig Simon. Han har varit törstig, tappat nappen och varit ledsen. Ca varannan timme har har han vaknat. Hugo vaknade vid kl 00 och var ledsen och ville sova i vår säng, vilket han självklart fick. Jag känner att jag skulle behöva få sova en hel natt och det ostörd. Vore skönt att fylla på med energi.

Idag kommer Stella till oss, vilket jag ser framemot. Hon ska vara hos oss medan Hanna har redovisning i skolan. Mysigt, så det blir pannkakaslunch, lekplatshäng och fruktmys tänkte jag. Sedan kommer även Mats hit på besök. Kul! Innan Stella kommer tänkte jag dra iväg till frisören och ta del utav min födelsedagspresent som jag fick av mamma och pappa - ett frisörbesök med valfri behandling. Jag funderar på att slinga mig och självklart klippa av mig torra, frissiga sommartoppar. Det behövs! Så får det bli!

Nu ska jag fixa frukost till barnen!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards