Alla inlägg den 6 september 2013

Av Emelie - 6 september 2013 21:40

Hej,

Barnen sover, somnade i bilen hem efter att vi varit hos Hanna med familj och firat att det är Hannas födelsedag. Grattis igen fina och underbara syster!

Imorgon ska vi åka till Liseberg. Hugo vet inte om något än, så det blir en rolig överraskning att berätta för honom imorgon. Vi ska gå dit med Hugos bästa kompis O och hans mamma och pappa. Hoppas på bra väder, gott humör hos alla och många roliga karusell åk. Hugo har aldrig varit på Liseberg på sommaren än, då han varit lite rädd för att åka karusell m.m Förra året lossnade det när vi var på skara sommarland så i år kör vi på Liseberg.

Hoppas du får sova gott!
Puss & kram

Av Emelie - 6 september 2013 01:34

Godnatt,

Jag somnade strax innan kl 21 i soffan och sedan väckte Jonas mig vid kl 22 och sa att han går och lägger sig, så då gjorde jag det oxå. Strax är kl 01:30 och jag har redan hunnit med att; trösta en ledsen och orolig Simon 3 gånger, hjälpt Hugo på toaletten samt gett honom vatten att dricka och Simon har ätit lite ersättning då han var för trött för att äta när han somnade för natten strax efter kl 19. När ska jag få sova? Just nu är jag super trött fast jag inte är trött och det är ingen bra kombo alls. När jag är så här får jag 1000 tankar i huvudet och det är ju inte bättre det. Så idag MÅSTE jag få lägga mig och sova middag när Simon sover. Hugo och Jonas får hitta på något kul medan jag och Simon sover.

Får försöka somna om här, släppa mina tankarna och sväva ut stranden, lyssna efter havet och känna doften av tång. Drömma sig bort brukar alltid hjälpa!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards