Alla inlägg den 9 september 2013

Av Emelie - 9 september 2013 20:00

God kväll,

Barnen sover efter en dag på dagis. Det hade gått jätte bra att lämna dem båda, känns skönt när det flytter på och funkar, speciellt när det gäller dagis känner jag. Mår inte barnen bra då mår inte jag heller bra.

Första dagen på nya jobbet och det är en arbetsplats, med arbetsuppgifter och kollegor som jag verkligen kommer att trivas med! Detta känns så rätt!! Äntligen har nedförsbacken kommit och den krokiga vägen känns genast mycket rakare. Ska leva på den underbara känslan som befinner sig inom mig länge. Det enda som fattas denna dagen är att jag skulle viljat ringa till mormor och berätta hur bra det känns. Hon hade haft en stolthet i rösten över att jag känner som jag gör. Men jag vet att mormor vet hur jag känner - ibland är man inte ensam.

Nu ska jag läsa lite tidning, dricka lite te och längta till jobbet imorgon :)
Godnatt!

Puss & kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards