Alla inlägg den 11 september 2013

Av Emelie - 11 september 2013 21:00

God kväll,

Dagen började i rivfart. Tydligen hade jag stängt av klockan när den ringde kl 06 i sömnen och jag vaknade upp kl 06:32. Men jag hann till kl 07, tro det eller ej, och jag är så glad att jag har nära till jobbet. Sedan är det inte ingen fara om jag kommer senare då vi väljer själva när vi vill börja jobba mellan kl 07 och kl 08.

Hugo har haft sitt sista Bvc besök idag. Allt gick bra med det han skulle fixa med och han är hela 122 cm lång. Det är väldigt långt för att vara 5 år, så Hugo kommer att bli en lång kille. Som tur är har han aldrig klagat på växtvärk, men det kan ju komma. Sista sprutan av en dos på tre stycken med den första sprutan som togs när Hugo var 3 månader togs oxå. Hugo sa att det inte gjorde så ont, min hjälte, och biverkningen som kan bli är feber. Så vi får se hur han mår imorgon.

Ska titta lite tv innan det är dags att lägga sig. Jag kommer att ställa två larm till imorgonbitti. Göra en morgon som denna i repris känns inget som jag vill göra varje morgon...
Sov gott!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards