Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Emelie - 2 oktober 2013 20:58

God kväll,

Hoppas din onsdag varit bra. Min har varit kanon, självförtroendet har växt lite idag. Skönt när man får beröm och uppskattning för det jag gör. Sådana puschar behöver man ibland.

Äntligen efter att ha letat, testat och trilskat så har vi hittat en välling som föll lillprinsen i smaken. Känns skönt för nu kanske vi äntligen får sova på nätterna?! För innan vällingen drack han ersättning vilket inte mättar lika bra som välling gör. Det var inte ovanligt att han kunde vara uppe och äta två gånger på en natt. Jag misstänker även att Simon är inne i en växtperiod för han äter som en häst, då är det ju inte konstigt att han äter dygnet runt. Men som sagt, förhoppningsvis har vi slagit huvudet på spiken och fått Simon mätt, även på nätterna.

I morgon är det kickoff med jobbet. Ska bli riktigt kul! Så det blir ingen uppdatering imorgon...men på fredag hörs vi igen!

Kram

Vällingen som äntligen går hem :) Päronsmak ska det vara...

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards