Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emelie - 6 oktober 2013 10:37

Har man en gång blivit mamma,
är känslorna dem samma.
Man älskar sitt barn som en dyrbar skatt. Varje minut, timma, dag och natt...

Är så stolt över att vara mamma till Hugo & Simon. Är så lyckligt lottad att ha fått två fantastiska barn och dem gör varje dag till den bästa dagen! Kärleken till mina barn går inte att beskriva så stor och så stark är den. Det speciella band som finns till er kommer bara bli starka och större för varje år. Kommer alltid finnas där för er, vid skratt, vid grått och när det behövs råd och kloka ord.

Älskar er mina underbara barn!


Av Emelie - 6 oktober 2013 08:01

God morgon,

Igår kväll skickade jag iväg en önskan och ibland finns det någon som hör ens önskningar - tro det eller ej. Jag fick min önskan uppfylld: Två sovande barn HELA natten och som vaknar efter kl 07. Behöver jag säga att det känns så gött?!

Idag ska jag och barnen på kalas till Hugos kompis O som fyllt år. Kul, och det var ett tag sedan vi sågs, veckorna rullar liksom på och helgen är ofta redan bokade sedan några veckor tillbaka. Men innan kalaset blir det lite frukost, bädda sängarna, fundera ut vad som ska ätas till middag och starta igång en tvätt.

Härligt söndag på dig!
Kram

Morgon mys i soffan med bröderna P framför Bolibompa :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards