Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Emelie - 5 juni 2013 21:21

God kväll,

Hugo tyckte shortsen var super snygga och ville ha på sig dem direkt, kändes skönt att han tyckte dem var bra.

Även fotbollen tog sommarlov idag. Hugo hade hoppats på några träningar till, men han får ta nya tag i augusti då det startar igång igen. När vi kom hem från fotbollen firade vi sommarlovet med glass på balkongen. Riktigt mysigt!

Simon valde att bara ta sig en middagslur, en sen sådan, när jag nattade honom för natten. Försökte få honom att somna om men han total vägrade. För att inte väcka Hugo fick Simon koma upp. Får se hur länge jag och Simon blir uppe, Jonas har gått och lagt sig då han gick upp strax innan kl 04 och gör det samma nu till morgonen. Inte så många tidiga morgnar kvar, om ca 10 arbetspass går Jonas på föräldraledighet och jag börjar jobba. Ska bli skönt med lite miljöombyte känner jag.

Nä om jag skulle se om John blund är på g här...hoppas!
Kram kram

Av Emelie - 5 juni 2013 12:23

Hej,

Hugo har slitit håll på nästan alla sina jeans och vuxit ur dem oxå. Så idag tog fram fram symaskinen och fixade till två par jeansshorts samt lagade dem jeansen med lagom stora håll på knäna. Hoppas de passar och faller Hugo i smaken, kan vara lite si och så med vad han ska ha på sig. Sparat pengar och på miljön har jag iaf gjort idag. Perfekt!

Kram

Av Emelie - 5 juni 2013 07:02

Hej,

Sitter med en liten kille i knät som gick upp lite för tidigt i dag, för det gäspas fortfarande en hel del. Blir tidigare middagslur för honom i dag tror jag. Jag kan oxå tänka mig att lägga mig en stund.

Hugos sista dag på dagis i dag för denna terminen. Han får nämligen sommarlov i dag och kommer att vara ledig i ca 12 veckor. Sedan har han två terminer kvar på dagis och sedan börjar han skolan. Tiden springer i väg...

Nu får jag och Simon väcka Hugo så vi hinner till dagis,
Kram!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards