Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Emelie - 6 juni 2013 21:14

Hej,

Barnen sover och de la sig i rätt tid i kväll. Så nu blir det inga tupplurar här inte. Simon höll sig vaken till kl 23 innan han somnade om igen igår kväll. Och i dag har jag och barnen varit på lekplatsen i vanlig ordning. Sedan efter lunch och lite annat inne pyssel åkte vi hem till Hanna, Daniel och Stella för lite grillning och annat pyssel (det får ni se imorgon och på tisdag)

Har blivit grymt sugen på att tatuera mig igen. Det är nog som dem säger, har man gjort det en gång gör man det nog gärna igen. Denna gången funderar jag på att tatuera in en liten lagom stor trollslända mellan skulderbladen. Varför en trollslända tänker jag hålla för mig själv ett litet tag till, men den har stor betydelse för mig. När detta blir av vet jag inte men detta året ska den göras.

Nu lite plock och fix innan lite tv...
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards