Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Emelie - 8 juni 2013 19:27

Hej hej,

Sitter i soffan och laddar inför nattens arbete. Jonas tog med sig barnen ut så jag fick sova i lugn och ro och det blev ca 2 timmar, vilket känns bra. Skönt när jag har en man som fixar för en så man får de bästa förutsättningarna för nattens arbete.

Simon sover, var trött och arg vid middagen. Somnade på två minuter och sover förhoppningsvis gott i natt. Hugo ligger i soffan och tittar tv, mysigt att få lite Hugo tid ibland oxå.

Puss & kram

Av Emelie - 8 juni 2013 09:50

Hej,

Usch vilken natt! Jag somnade först kl 02:30 och gick upp kl 7:30 igen. Ingen bra start på dagen och jag måste verkligen lägga mig och sova några timmar då jag ska jobba i natt.

Simon var små orolig när jag gick och la mig vid kl 22, ville liksom inte komma till ro fast att han var jätte trött. När Jonas kom hem vid 00:30 fick Simon ett litet utbrott och bara skrek. Gav honom lite ersättning för det brukar få honom att somna om. Men när jag la ner honom i sin säng igen ville han inte ligga där själv, utan en hand skulle finnas på honom. Jag provade med att lägga honom i vår säng men han blev bara arg, så jag la tillbaka honom i sin säng och stod bredvid hans säng tills han somnade. När jag väl la mig igen ropade Hugo från sitt rum. Upp, hämta honom och lägga honom i vår säng och sedan kunde jag sova. Tur att man inte har nätter som dessa jämt!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards