Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Emelie - 10 juni 2013 19:28

Hej,

Varit ute hela dagen (9:30-12:35 in för lunch. Ut igen 14:30-18:45) med barnen och dem har lekt och lekt och lekt. Fantasin hos Hugo och hans kompisar är det iget fel på, allt ifrån tjuv och polis till att dem har fyrhjulingar och ska ta in kossor från åkern har dem lekt.

Jag tog en sväng i knalleland när Jonas kom hem och hittade både skjorta och snygga shorts så nu är Hugo oxå klar i klädväg inför imorgon. Nu är det bara en dusch på killarna imorgon och sedan är vi redo för studentfirande.

Hugo ville så gärna ha studentmössa imorgon så jag plockade fram min. Så nu sitter han med den i soffan och han ser riktigt stilig ut. Tiden till Hugos student går väl snabbare än vad jag tror.

Kram

Finaste Hugo <3

Av Emelie - 10 juni 2013 12:17

Hej,

Är ute på lekplatsen med barnen och deras kompisar. Underbart väder med strålande sol och några svalkande vindar då och då. Strax in och fixa lite lunch så vi har energi till eftermiddagen.

Imorgon tar Elin studenten och jag tittade över killarnas kläder. Simon är klar men Hugo har hunnit växa ur sina skjortor, så när Jonas kommer hem blir det en sväng till stan för att hitta en ny till honom. Sedan är vi klara för Elins stora dag.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards