Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Emelie - 16 juni 2013 19:57

God kväll,

Usch vilket väder vi haft idag. Regn, uppehåll, liten regnskur, uppehåll, stor regnskur osv. Som tur var så regnade det inte på förmiddagen då jag och barnen var på lekplatsen. Vi åkte till mamma och pappa lagom till den stora regnskuren kom, tur ska man ha ibland. Så vi mellan landade en stund hos mamma och pappa innan vi alla åkte på 16-årskalas till kusin F. Tack för kalaset, jätte trevligt!

Imorgon är det ny vecka och jag börjar så sakta förbereda mig på att min föräldraledighet är slut nu på onsdag och jobb väntar framöver. Så Jonas har bara två arbetsdagar kvar innan han går på föräldraledighet blandat med semesterdagar i 9 1/2 vecka. Jag tycker det ska bli kul att börja jobba och Jonas tycker det ska bli skönt med ledigt från jobbet och kul att vara mer med barnen. Kommer bli en toppen sommar!

Nu natta Hugo :)
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards