Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emelie - 19 juni 2013 19:51

Hej,

Laddar inför nattens arbete. Har sovit i 2 1/2 timma förut på eftermiddagen, det var välbehövligt efter nattens krupp. Simon har varit precis som vanligt i dag och jag tror Jonas ska låta fönstret vara öppet lite i natt fall i fall det kommer igen. Man vet ju aldrig!

Ska mysa med barnen lite innan jag åker och dricka upp det sista av kvällens första kopp kaffe.

Kram

Av Emelie - 19 juni 2013 11:29

Hej,

Vilken natt! Klockan 00:05 vaknar jag av att Simon har en skällande hosta och har svårt för att få luft. Lite panikslagen tar jag upp honom, går med snabba steg ut i vardagsrummet, öppnar balkongdörren och går ut med honom på balkongen. Simon gråter till och från och vill helst bara sova, men efter ca 5 minuter så blir andningen bättre och han slappnar av och somnar om. Tur att man varit med förr, (Hugo har haft en del), för det var ett kruppanfall som kom från ingenstans.

Simon fick sova i mitten av vår säng i natt och så öppnade jag fönstret så det kom in ny frisk luft hela tiden. Det fick oss att sova okej.

Nu ska jag åka och handla lite. Ekar mer eller mindre inkylskåpet.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards