Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Emelie - 25 juni 2013 23:16

Hejsan,

Ligger nedkrupen i en renbäddad säng och det är något extra att krypa ner då, känns lite lyxigt liksom. Mina fina killar sover redan, bara nattugglan som är vaken. Är mysigt att ligga och lyssna på deras andetag och fundera på livet stora frågor.

Idag på förmiddagen tog jag och Simon en välbehövlig tupplur på 2 2/1 timma. Vi var super trötta båda två, så det var lika bra. Vaknade upp pigg kan jag lova. Efter luren käkade vi lite lunch och åkte sedan till de andra för att hjälpa till med det sista piffandet och fixandet. Gud så fint och bra det blev. Kommer bli toppen kort till visningen.

Det är med några tårar jag ändå tycker det känns tråkigt att moster L och fina kusin F flyttar upp till Stockholm. Att de lämnar oss på västkusten för huvudstaden, men det är dem värda! Vi kommer att försöka åka upp och hälsa på dem en sväng senare i höst är tanken.

Nu ska jag försöka sova, är en dag imorgon oxå!
Kram...

Av Emelie - 25 juni 2013 09:09

God morgon,

En helt okej natt, bara varit uppe två gånger (Simon var törstig och Hugo behövde kissa). Jonas och Hugo är på väg till min moster och kusin igen för sista fixet. Jag och Simon är hemma och fixar lite med tvätt och annat. Kanske att vi åker dit sen?

Blommorna på balkongen har blivit så underbart fina och verkar trivas toppen, för dem växer och blommar som bare den. Får bli samma sort nästa år, ett säkert kort som vi vet passar oss. Lättskötta blommor är ju alltid trevligt :)

Nu får jag och Simon hoppa ur pyjamasen och få igång dagen här. Bädda rent i sängarna kanske? Lockar lite faktiskt...

Kram

Vår fina balkong :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards