Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Emelie - 8 juli 2013 18:37

Hej,

Sitter i soffan och vilar lite inför natt nr 2. Ska erkänna att jag är lite småtrött, men kommer jag bara till jobbet så brukar jag pigna till.

När jag gick upp vid 14 tiden var Jonas på väg och packa ihop badväskan. Så vi drog iväg hela familjen till stranden. Hugo låg i länge, Simon sprang vid kanten i vattnet och Jonas hoppade i badbyxorna och badade han oxå. Så eftermiddagen var mysig!

När vi kom hem efter badet hängde det ett paket i brevlådan där Simon och Hugos namn stod på. Hugo blev helt till sig när han insåg att han fått post och brevet var från barnens farmor. I brevet låg det två paket, ett till dem var med fina kläder från märket villervalla. Hugo tyckte sin t-shirt var super cool och han har redan bestämt att han ska ha den på imorgon. Tack snälla Susanne för kläderna, super fina!!

Annars är det bra med oss alla. Jonas njuter till 1000 att få vara hemma med barnen och fixa och ha sig. Jag njuter att få jobba och komma ut lite och bara vara Emelie.

Ska försöka ringa in familjen så barnen får äta lite kvällsmat och att jag får mysa lite med dem innan jag åker...

Kram





Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards