Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Emelie - 11 januari 2014 18:46

Godkväll,

Ligger raklång i soffan efter en intensiv dag med barnen och deras vänner. Hugo har haft tre vänner på besök så det har varit fullfart sedan kl 10 till kl 17. Barnen bor i grannhusen runt omkring men på något vänster hamnar dem alltid hemma hos Hugo!? Simon har därför inte haft ro att sova middag idag så han har varit vaken hela dagen!! Men han var bra trött nu de sista 30 minutrarna innan jag la honom i sin säng. Och jag skojar inte, Simon somnade nog när jag la ner honom, för när hans huvud nuddade kudden sov han. Nu ber jag till högre makter att han sover hela natten.

Vi passade även på att vara ute i 1 1/2 timme. Är hur mycket vatten som helst på lekplatsen vilket är väldigt kul. Det springs, hoppas, grävs åar och häller vatten i hinkar. Underbart att se när barnen har roligt och att olika åldrar sammsas, hjälps åt och leker tillsammans.

Jonas tog bussen i förmiddags och åkte till Göteborg. Där skulle han möta upp sin käre bror för att titta på bio och ut och äta sen. Precis vad Jonas behöver, komma hemifrån och hitta på något kul.

Får se hur länge ögonen orkar hänga med. Är en dag imorgon oxå :)

Kram

Av Emelie - 11 januari 2014 01:28

Hej,

Klockan är strax efter kl 01 och jag ligger vaken efter att ha varit uppe och gett Simon att dricka, då han var törstig. Hugo har jag lagt på täcket och stoppat om. Jonas sover gott bredvid mig.

Jag, jag har 411 olika tankar i huvudet. Egentligen är jag jätte trött, men det är precis som om allt måste tänkas på och kring det pecis just nu! Prio ett är att bara att kunna stänga av, tyvärr är det lättare sagt än gjort, och slappna av och strunta i saker och ting för tillfället. Jag vet att allt löser sig! Ibland behöver saker och ting bara få lite extra tid att gro...

Kärlek och respekt!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards