Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Emelie - 15 februari 2014 10:39

Hej,

Ont i kroppen och huvudvärk från jag vet inte vad. Är nog följderna efter några nätter med mer vakenhet än sovtimmar. Men Simon är nästintill sitt vanliga jag idag, bara lite hosta och snuva kvar. Febern är bota vilket är skönt.

Jonas och jag har pratat under några veckors tid om att ta bort Simons spjälor på ena sidan av hans säng. Idag slog vi till och fixade det. Ena sida med spjälor och andra sidan med en "brädda" så han kan gå i och ur själv.

Hugo har vaknat på fel sida. Allt är mega jobbigt, det bara gnälls och ledsen till och från. Det bästa vore om han sov middag, men det är nog svårt att få till. Får bli tidigt i säng istället.

Ska åka och handla om en stund. Eftersom Jonas jobbade kväll igår på alla hjärtansdag får det bli mysmiddag idag istället. Sedan är det annat som är slut som oxå behöver handlas hem. Måste bara hitta orken först....

Kram

Så här bra blev Simons säng :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards