Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Emelie - 17 februari 2014 20:01

God kväll,

Simon har sovit sig igenom nästan hela dagen. Har varit vaken en stund, slumrat lite igen och hållt på så. Han dricker som han ska och fått i sig ca 6 st plättar och en smörgås, det är ju alltid något. Men man vet ju själv hur det är med maten när man är sjuk.

Imorgon kommer barnens farmor och tar över vabandet. Tur att vi har nära och kära som kan och vill ställa upp. Sedan får vi statusen imon på Simon om det blir dagis på onsdag eller inte.

Hugo har på eftermiddagen varit ute och lekt med sina kompisar. Så allt spring i benen försvann, blir lätt en del av den varan när det blir en förmiddag inne.

Lite fix inför morgonen och jag kan gå och lägga mig. Simon, Hugo och Jonas gör det redan :)

Kram

Älskade Simon

Av Emelie - 17 februari 2014 08:25

Godmorgon,

Öken! Trodde verkligen igår att Simon skulle fixa att gå till dagis idag. Han var sig själv, lekte och såg pigg ut. Idag är det som att vända på en hand; snuvig, feber, hosta och hängig. Vill bara sitta i knät och gosa. Så Simon blir hemma idag och imon så han blir ordentligt frisk!

Hugo ville vara hemma han oxå idag och hänga med mig och Simon. Annars är han välkommen ner i 5 timmar om Simon är hemma. Vädret är tråkigt och grått, så det blir inne mys med film har jag och Hugo bestämt. Med kuddar och täcken i soffan blir filmtittandet perfekt.

Ses!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards