Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Emelie - 22 februari 2014 11:37

Man ska inte ropa hej för tidigt!

Då var febern tillbaka (38,4 grader) ont i kroppen, hals och huvud ont! Jag vill bara gråta! Tanken var ju att vi skulle få träffa Mio för första gången idag, men det blir inget av med det...Bara att ställa in och förhoppningsvis boka in ett mysigt besök i veckan som kommer istället.

Nu får ta mig tusan februari gå över till mars. Det är inte för inte som februari kallas för vabruari!
Kram

Av Emelie - 22 februari 2014 08:44

Godmorgon,

Känner mig 100 gånger bättre idag! Jag har sovit 12 timmar i ett sträck det är lyxigt att få sova helt ostört! Att jag för en gångs skull känner mig utvilad hör verkligen inte till vanligheten. Gå på sparad energi kan jag inte göra hur länge som helst, till slut tar den slut. Även om jag försöker vara en super mamma som aldrig ger upp, så får jag känna mig besegrad ibland. Typ som igår!

Idag ska Hugo på kalas hos en av sina bästa kompisar. Paket ska slås in och kalas kläder fixas fram. Kl 14 är det dags :) tills dess är det vika tvätt, hitta ett hem bland alla saker som ligger på golvet, fixa lunch och kanske en liten utevistelse som står på schemat.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards