Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Emelie - 2 mars 2014 20:19

God kväll,

Dagen har gått i ett rasande tempo. Jag och barnen var ute på lekplatsen redan innan kl 10, det ni! Hugo cyklade och Simon hade fullt upp med att gräva i sandlådan.

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Hanna, Daniel, Stella och Mio. Gud så liten och söt han var! Han har redan fått en speciell plats i mitt hjärta, bredvid Stellas plats. Att man kan älska sina syskonbarn så mycket, det trodde jag aldrig! Både Hugo och Simon tyckte Mio var super mysig och båda höll och grejade med honom. Så försiktiga och varsamma dem var mot honom och Stella visade stolt upp sin lillebror. Dessa kusiner kommer garanterat att få en kul uppväxt tillsammans.

Imon är barnen lediga med Jonas. Jag ska förbereda inför morgondagen. Hoppas din söndag varit bra :)

Kram

Fina Mio med Hugo & Simon <3


Av Emelie - 2 mars 2014 09:14

Hejsan,

13 timmar sammanhängande sömn inatt! Känner mig mycket piggare, det onda i kroppen är borta. Jag kanske är på väg att bli bra!? Hoppas verkligen på detta.

Har lite tvättning på schemat idag. Annars får vi se vad som händer?
Kram, hörs i kväll!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards