Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Emelie - 4 mars 2014 20:28

God kväll,

Vi (jag och Jonas) har påbörjat projekt bygga om lite i köket. Jag satt och kollade på hemnet härom veckan och såg att en likadan lägenhet som vi bor i i vårt område var till salu. Nyfiken som man är klickade jag mig in och tittade på hur dem bor, löst eventuella saker osv. När jag kom till bilderna på deras kök, kände jag direkt så måste vi oxå göra hemma. Så det har plockats bort tre skåp, sågats, byggts om och vips så blev resultatet toppen! Öppet och luftigt! Vi är båda väldigt nöjda.
Det är ju långt ifrån klart. Kakel ska inhandlas, vi har bara inte bestämt vilket än men vi vet på ett ungefär. Tavellister ska inhandlas samt en lite bredare hylla till micron. Det färdiga resultatet kommer bli så bra! Sakta men säkert framåt, fundera, ta in och bestämma sig. Som sagt, Rom byggdes inte på en dag.

Barnen har fått en rethostan som gärna kommer och hälsar på nattetid. Så det är lite si och så nattetid.

Ska hämta in barnens födelsedagspresenter från bilen och slå in dem. På onsdag fyller Hugo 6 år och på fredag fyller Simon 2 år. Dem börjar bli stora nu...

Kram

Kort på det färdiga resultat kommer...

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards