Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Emelie - 25 mars 2014 22:05

Hej,

Vuxenpoängen rullar in som dem ska! Ikväll har jag och Jonas fogat kaklet i köket. Blev fantastiskt bra för att vara första gången! Med rådfrågning av pappa via telefon fick vi till en jämn och bra fog som blev perfekt. För att starta projektet litet så började vi ovanför diskbänken. Imorgon är det den stora vägen mittemot som ska få sig en omgång. Men nu vet vi ju hur man gör - så tummen upp på den då!

Jag slutar aldrig förvånas över våra underbara barn. I helgen tog jag med dem på lite shopping. Dem fick varsitt par nya skor, solglasögon och lite annat smått som behövdes. Ikväll hade dem latjat till det med varsin hatt och sina ny inköpta glasögon. Som pricken över i:et så hade innebandy klubborna blivit till varsin häst och hej cowboy här kommer vi! Så mysigt att se att dem även kan hålla sams och leka tillsammans fast dem ibland kan bråka rejält. Men det hör syskon uppfostran till, så är det bara.

Ska njuta av lite egentid i soffan framför tv:n innan det är dags att lägga sig! Ses imon :)

Kram & godnatt!


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards